מנכ"ל משרד השיכון: "החכ"ים החרדים פעלו להורדת מחירי הנדל"ן"

אייל ראובן No Comments on מנכ"ל משרד השיכון: "החכ"ים החרדים פעלו להורדת מחירי הנדל"ן"

מנכ"ל משרד השיכון אביעד פרידמן לגדסי ופרידמן ב"שטח נדלני": "השינוי בנושא חוק המכר יוריד את המחירים בעתיד, מלבד לשר השיכון, הקרדיט מגיע גם לחכי"ם החרדים שפעלו רבות בעניין. בעיות הדיור בציבור החרדי מדירות שינה מעיני" | האזינו

צילום: לע"מ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע העליות במחירי הנדל"ן בישראל, שוחחו איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן בתכנית "שטח נדלני" עם אביעד פרידמן, מנכ"ל משרד השיכון, שהסביר האם ומתי נראה ירידה במחירים.

"נדל"ן זה תחום שההשפעה של מהלכים לגביו הם ארוכי טווח. המכרזים שנסגרו בחודשים האחרונים ישפיעו על המחירים רק בעוד שנתיים ושלוש. לא תהיה השפעה מיידית. חזינו את עליית המחירים, זו לא הייתה הפתעה גדולה" אמר פרידמן.

"מה שהשתנה בשנה האחרונה" הסביר פרידמן, "זה בנושא חוק המכר. עד לחודשים האחרונים מי שהיה קונה דירה היה צריך להוסיף על המחיר את ההצמדה לתשומות הבנייה שזה כמאה חמישים עד מאתים אלף שקלים, היום המחיר המוצע הוא סופי".

"אני חייב לומר מילה טובה בעניין לחכי"ם החרדים" הפתיע פרידמן, "מלבד השר הממונה על המשרד, הקרדיט מגיע למיכאל מלכיאלי, וינון אזולאי מש"ס, וגם ליצחק פינדרוס מיהדות התורה שהיו חזק בתוך העניין הזה, הם הבינו שזה רלונטי לכולם וסייעו לזה שזה ייצא לפועל".

האזינו לריאיון המלא עם מנכ"ל משרד השיכון:



0 תגובות